üldine

Reisid koos lastega välismaale

Viimase kuu jooksul oli meie majas kummaline vihm. Kui meie vanemad kooli läksid, oli minu eest hoolitsenud vanaema mind kallistanud ja nutnud viimase nädala jooksul ilma põhjuseta. Huvitav, kas mul on koht “uff da vaatasin põlvili, sest ma ei tea. Nägin isa õpperuumis kümneid uusi ja magusaid ici-karpe, kus sain mitu korda võimalust kasutada, ehkki see oli mulle keelatud. Ma arvasin, et need on pikka aega sünnipäeva Bunlar hedi ”(kingitused). Selgus, et kogu ettevalmistus oli ette nähtud meie “Alminya” teekonnaks koos “bisi isi”.

Saame lennukisse kell 12 Istanbulist. Nagu tavaliselt, õnnestus meil lennuaeg sobitada minu uneajaga. Vaatame, kas ma lähen lennukisse magama ja lasen neil reisi ette planeerida, nagu nad ette kujutasid. Või proovin lennukisse minna, öeldes, et see teekond on minu teekond? Kui olen ärkvel, võib onu piloot kaaluda hädamaandumise tegemist. Hihi 🙂 Kuna olen just oma hääle avastanud ja nagu kõik mu eakaaslased, armastan ma karjuda nii palju kui saan.

Vanaisa jättis meid lennujaama. Mind tegi vanaisaga hüvasti jätmisega kurvaks. Sest ma ei näe teda kaks kuud. Minu ema sõnul oli pasta keetmine palju pikem kui muna keetmise aeg 2 kuud. Kuigi ma ootan kannatamatult neid aegu, vanaisa Zeynelit, treeningratast, kurke, mille vanaisa Rasimi juurde istutasime, ei võta me endaga kaasa, sest me ei saa kaasas kanda “võlukepp-mehe raamatut”, kuu paistab minu toa laes ja kuidas kahe kuu jooksul tähti saada.

Kui ema kuulis esimest korda isalt kuulnud sõna viivitus, proovis ta reisiks pakkuda alternatiive, kui see ei kattuks minu uneajaga. Käisime laiemas kohas, et mind natuke rohkem lõbustada ja mängisin mõnda aega oma autoga.

Pärast abikaasa andmist oli mul 2 abikaasaküpsist, 6 kotti ja mu iste lennukis. Mõtlesin, et miks mitte tänavatel. Isegi minu toas, kui palju nalja mul oleks.
Tulime ooteruumi, kus oli palju inimesi pikali maas ja toolidel magamas. Mulle meeldib ärgata mõnda reisijat neid puudutades, kuid ma arvan, et nad polnud. Nad ei läinud hulluks, kui kilbid mind nägid.

Meie aias puudelt suuri lennukeid jälgides hoidsid mind kiiresti kinni oranži ja banaani värvi ametnikud, kes üritasid oma tööd teha. Siis läksime mu onu juurde, kes oli politseinik nagu mu onu. Kõik, kes vaatasid mu käes käes olevat Burgundia märkmikku, ütlesid Tiibetile tere, arvasin, kui palju mu isa sõpru on, ja nad kõik teavad mu nime.

Venna saabumisega ülikonnas suundusid kõik seda teed. Elagu “chi” (šokolaad), mida ma arvasin, et jagan. Kuid pikast tunnelist läbi minnes sain aru, et šokolaadi pole. Mu ema ütles mulle, et läheme läbi taevas puuvillase kommipilve. See oli esimene kord, kui lendaksin nagu lind. Mu ema luges, et kõrvade kaitsmiseks surve eest oleks hea juua, aga ta andis mulle lennukitõusmisel natuke mahla. Tundsin ta sooja kätt kõrvus, kui ta pisut kõrgemale tõusis.

Mõnikord mängime mänge, lamades Iznikus maapinnal. Üks minu lemmikuid on heli h (helikopter) ja lennumassi (lennuki heitgaaside jälgimine) jälgimine. Lennuk ei maandunud lennukimaod mängides aga nii palju.

Kui isa võttis mind sülle ja avas mu käsi, arvasin alati, et lennuki heli on nagu lindude oma, sest ma teen alati linde. Kuid kui lennuk kõlas nagu mu vanaisa traktor, matsin kõigepealt oma pea ema kaela. Siis harjusin aeglaselt ära.

Kui õe stjuardess tõi mulle õhupallist lennuki, olin pisut kergendunud.
Võtsin pärast õhkutõusu vöö ära ja jälgisin mõnda reisijat. Ma jäin juba magama. Kui ma oma sinise mänguasja kaasa võtsin, magasin nagu tavaliselt. Nii et jäin kahe silma vahele, mida meie omad rääkisid.

Kaks venda tervitasid meid Frankfurdis. “Bisiler” ja kotid, mu venna auto Yunus, läksime metroosse. See on esimene kord, kui metroosse sõidan. Olin väga elevil lähenevate metroovagunite heli ja tuulest ning sellest, et vagunid olid nii pikad. Pidasin isa jalga kinni, kui ta seisis minu kõrval. Siin me olime. Pidin ema käest välja saama ja elama ise. Pärast pikka pingutust sain emast lahti. Ma seisin ise. Oh, kui palju müra see teeb. Sain samal päeval esimest korda lennukisse ja rongi. Ma arvasin, et see on meie vaikne jalgratas.

Oleme Frankfurdis. Me ei osanud kohe poes oodata ja lahkusin.
Vaatasime ühe telgi telke, kus oli palju telke, mida olin näinud laagrites, kus me varem omadega käisime. Mu vanemad otsustasid osta telgi, millel oli eraldi lastesektsioon. Nad panevad mind sinna. Üles panime telgi püsti, et seda proovida. Hüppasin rõõmust ja puudutasin lakke. Kui leidsin õige jumpsuit ja padi, magasin peaaegu kohapeal telgis.

Läksime siis mulle treilerit tooma. Ma kavatsesin haagist kasutada magades ja ilm oli vihmane. Minu kujutlusvõime pidi üleüldiselt olema läbipaistev ja avar, sest see oleks minu pisike tuba 2 kuud. Mu vanemad on mind kuulnud, et nad ostsid suure haagise, mis oli mõeldud kahele lapsele. Proovisin istuda oma paviljonis, see oli üsna avar ja mugav. Ma sain maha kümneid kordi. Jah, jah, see oli suurepärane. Ka mina kasutan mugavam ja Türgi oli ohutu. Siis võtsid mu isa ja il Alil (Halil) vend çıkar jalgrattad kastidest välja, nii et sõitsime koos ema ja “Yunu (Yunus) vennaga Frankfurdi.

Linnas ringi jalutades ütles mu ema, et me oleme ühinenud tantsivate ja laulvate mustade seltskonnaga, kelle värvid olid meie omast palju tumedamad, sest nad jõid liiga palju šokolaadipiima. Tants mu ema süles oli suurepärane. Küpsised ja kotid olid küll valmis, kuid pime oli.

Pärast Yunuse õhtukleiti minekut ja söömist jäin kohe magama. Meie vanemad kasutasid mind magama samal ajal, kui võtsin oma magamisobjekti (sinise) ja tutti sama magamisrutiiniga.
Aeg-ajalt olid mu vanemad kuni hommikuni tööl. Laske neil naeratada homme hommikul, naeratus neile kõigile kaob. Homme olen väga põnevil, et rattad pöörduvad.