üldine

Laste lastega välismaale reisimise lugu

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Meie telk püsti õhtul, kogunes jälle vihma. Ma takerdusin oma vihmamantlisse pargi puumajja. Siin olid rühmad laagritest. Õpilased jooksid rõõmsalt ringi, võtsid koos juhendajatega kanuu või lõbutsesid puude vahele ehitatud ronimisnööridel nagu ämblikuvõrgud. Mõned neist tulid minu juurde ja vestlesid minuga. Meie suutsid vahepeal finišisse jõuda.

Kuna ametnikke polnud, lahkusime laagriplatsilt, kus me sissepääsu protseduure ei teinud, teostades korraga nii sisse- kui ka väljumisprotseduure. Lükkasime hommikusöögi hilisemale pausile. Meie omad peavad vihmaga juba harjunud. Kui see poleks minu hommikusöögiks, siis unustaksid nad võib-olla unustada. Isa ütles, et peaksime täna Ulmist mööda saama.

Külast läbi sõites kuulsime lennukist kostuvat häält. Mu isa, kes tiris mind oma haagisest välja, kuna vihm oli kergendanud, võttis mind vastu. Siin sidusid nad härja kaks ristuvat jalga vastassuundades ja rasvasid selle küüsi. Mu isa ütles mulle, et ta ei teinud oma pullile haiget, nagu ta ei teinud haiget, kui ma küünte lõikasin. Härg ehmatas meid natuke ja liikus piisavalt, et raputada selle ümber olevaid raudklambreid ja isegi maapinnal asuvaid betoonühendusi. Ta kutsus mind endiselt mööbliks kõrgeima heli ajal, mida ma kunagi kuulnud olen. Nii et ma ehmusin ja kallistasin oma isa. Tõmbasime natuke tagasi ja hakkasime vaatama. Tohutu masin, mida nad tema küünte külge hoidsid, tekitas palju müra ja tohutut tolmupilve. Vahepeal tegi mööö mööö ta summutatud heli.

Saanud loa lahtistes tallides ringi vaadata, hakkasime talu külastama. Ühes siinses hoones kohtasin esimest korda väga naljakat, roosat värvi, suuri kõrvu ja kõverat saba. Kas teil on kunagi roosa värvi looma?

Olen oma teabekaartidel pilte näinud, kuid pole neid elusana näinud. Ja tema hääl oli naljakam kui see, mida ma arvutist kuulsin. Pärast siit lahkumist jätkasime jalgrattaga sõitmist, vihma ja pulli suuga.

Pidime hotellis kuivama jääma. Asusime oma hotelli ja jäime magama.